Известие

Collapse
No announcement yet.

156 1.9 115 коня - 4 нови дебитометри и отново ниски стойности на отчетения въздух

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
    Наистина съм прав, Алфисте-идеалист, но не защото в интерфейса на FES/MES има грешка. Грешка има в разсъжденията ти, но не се кахъри - няма идеални хора.
    По-кофтито е, че не ти е ясна не само математиката, но май-май и английският ти куца...
    И все пак нека обобщим за колегата, всъщност да повторим това, което още в началото на темата му написахме аз и ВО, а именно - нищо му няма на дебитомера, да си кара и да си свирка.

    Грешка в разсъжденията ми няма. Ако прочетеш внимателно моя първи пост по темата и ако разбереш, какво съм написал, трябва да си наясно с това. Изказал съм едно предположение. Никъде не съм казал, че то е меродавното в конкретния случай.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #17
      ...
      Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 23:31.

      Comment


      • #18
        Що се чепкате? МЕС има доста грешки по принцип. Лично аз съм пращал съобщения на Яни.
        А тук е достатъчно само едно - да следите напрежението на дебиЛомера за да видите дали е в час или не

        Comment


        • #19
          ---------- Post added at 03:52 ---------- Previous post was at 03:52 ----------

          [/COLOR]

          Ти с пипан комп ли си?[/QUOTE]

          Да!
          Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от stu Покажи съобщение
            ---------- Post added at 03:52 ---------- Previous post was at 03:52 ----------

            [/COLOR]

            Ти с пипан комп ли си?
            Да![/QUOTE]

            Ами тогава нищо чудно

            Comment


            • #21
              ...
              Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 23:31.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
                Цвятко, защо мислиш, че се чепкаме? Нито аз го чепкам, нито той мен, а накрая дори му пожелах Весели празници. А твоята идея да се следи напрежението на дебиЛомера ми се вижда малко излишна. Какъв е смисъла от време на време безпричинно просто да следим това напрежение? Според мен по-удачен вариант е профилактиката - аз например след купуването на Алфата веднъж всяка година почиствам дебиЛомера със CRC Air Flow Meter Cleaner и досега вече седма година дебиЛомерът ми се отблагодарява с безотказна работа, а сигурно си е още фабричният.
                Ник, напрежението на дебиЛомера показва най-точно дали той е в час и какво е количеството въздух. Иначе ремападжиите не ги знаеш къде и какво са пипнали

                Comment


                • #23
                  ...
                  Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 23:31.

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
                    Съгласен съм, но не е ли по-добре вместо да чакаме това напрежение да ни покаже, че дебиЛомера вече си е заминал, да вземем превантивни мерки?
                    Е, тук си прав. Но една друга мярка е по-често да се сменя филтъра. А и тук говорим за наличен проблем и поставяне на 4 нови дебитометъра. Аз мисля, че проблемът е от ремапването

                    Comment


                    • #25
                      Ако под превантивни мерки се разбира почистването на дебитомера, то аз не разбирам, как те му удължават живота.

                      Чистенето не трябва да е превантивно а да се извършва при необходимост. Всяко излишно чистене го убива.

                      Това, разбира се, го знаят запознатите с устройството му и с принципа му на работа.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        Ако под превантивни мерки се разбира почистването на дебитомера, то аз не разбирам, как те му удължават живота.

                        Чистенето не трябва да е превантивно а да се извършва при необходимост. Всяко излишно чистене го убива.

                        Това, разбира се, го знаят запознатите с устройството му и с принципа му на работа.
                        Не си прав. Чистенето е хубаво нещо, но само с подходящите за това препарати, а не с WD40, например

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                          Не си прав. Чистенето е хубаво нещо, но само с подходящите за това препарати, а не с WD40, например
                          Не заблуждавай хората! Чистене се прави при необходимост. Ти твоят си го чисти сутрин и вечер, ако искаш.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                            Не заблуждавай хората! Чистене се прави при необходимост. Ти твоят си го чисти сутрин и вечер, ако искаш.
                            Ставаш досаден и заядлив отново. И какво пречи да изчистиш една пластина

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                              Ставаш досаден и заядлив отново. И какво пречи да изчистиш една пластина
                              Нищо не пречи. Проблемът е че термочувствителният слой е много тънък и вероятността да се наруши (изтрие) при допир с каквото и да било е голяма. Дори самият препарат да е химически неутрален, самото му механично въздействие се равнява на това което въздухът оказва в продължение на хиляди пробег.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                                Нищо не пречи. Проблемът е че термочувствителният слой е много тънък и вероятността да се наруши (изтрие) при допир с каквото и да било е голяма. Дори самият препарат да е химически неутрален, самото му механично въздействие се равнява на това което въздухът оказва в продължение на хиляди пробег.
                                тази пластина е просто един топлопровод за резистора, който е мониран вътре в/у нея

                                Comment

                                Working...
                                X